MODALITATI de PLATA:
Cumpărătorul poate plăti pentru comandă prin oricare dintre următoarele metode de plată:
După plasarea comenzii, Cumpărătorul primește o factură la adresa de e-mail specificată.
LIVRARE:
PICKUP:
Toate informațiile necesare pot fi clarificate cu manager-consultant prin telefon: 📞 mob./ viber: +373 69 077 456
RETURNAREA si SCHIMB:
În caz de refuz, Cumpărătorul trebuie să returneze bunurile comandate la magazinul PlayPark.md pe cont propriu la adresa: Chișinău, str. Uzinelor, 97. Cumpărătorul are dreptul să refuze bunurile comandate în orice moment înainte de a le primi sau după primirea bunurilor - în termen de 14 zile, fără a lua în considerare ziua cumpărării, prezentînd bonul de plată sau factura fiscală. De asemenea, în termen de 14 zile de la primirea comenzii, fără a lua în considerare ziua cumpărării, Clientul are dreptul de a efectua schimburi de bunuri calitative pentru mărfuri similare, dacă mărfurile specificate nu se potrivesc cumpărătorului în formă, dimensiune, stil, culoare sau configurație.
Pentru a returna bunurile, trebuie îndeplinite următoarele condiții:
Dacă nu sunt îndeplinite condițiile enumerate mai sus, Vînzătorul își rezervă dreptul de a refuza să accepte mărfa. În cazul unui litigiu Cumpărătorul va avea dreptul să solicite Agenției pentru Protecția Consumatorilor a Republicii Moldova (Agenția pentru Protecția Consumatorilor şi Supravegherea Pieţei).
Adresa: ✅ Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78
📞 Tel: +373 22 741 464
📩 Email: consumator@apc.gov.md
https://consumator.gov.md/rom
Acordați atenție faptului că la primirea mărfurilor trebuie să se verifice starea obectului, lipsa deteriorărilor externe a cumpărăturii. Punând semnătura în lista de livrare si pe cardul de garanție, confirmați că nu aveți nicio pretenție față de marfa primita și vânzător.
Asamblarea si instalarea pot fi efectuate de un specialist PlayPark, cu plasarea prealabilă a aplicației si cu negocierea de timp si acordul ambelor părți cu privire la termeni.